پروژه ویلاهای پوکت با ویو دریا

 طراحی مدرن و ساخت لوکس از ویژگی‌های برجسته این پروژه است.

این پروژه به وسیلهٔ بزرگترین و پرسودترین شرکت سازنده در قبرس، در یکی از مناطق در حال رشد شهر گیرنه در دست ساخت قرار دارد.

  • شروع قیمت

    از 147000 پوند برای واحد استدیو

  • زمان تحویل

    اواسط سال 2026

  • شرایط پرداخت

    35 درصد هنگام خرید، مابقی اقساط بدون بهره تا زمان تحویل، با یک سال تنفس بعد از پرداخت پیش‌ پرداخت

سایر ویژگی ها و امکانات

  • رستوران

  • استخر

  • نگهبان 24 ساعته

پلان های طبقه

املاک قبرس

مشخصات ویلاهای پوکت با ویو دریا

شرح پروژه

این پروژه به وسیلهٔ بزرگترین و پرسودترین شرکت سازنده در قبرس، در یکی از مناطق در حال رشد شهر گیرنه در دست ساخت قرار دارد. طراحی مدرن و ساخت لوکس از ویژگی‌های برجسته این پروژه است. یکی از نکات جالب در مورد این پروژه افزایش چشم‌گیر قیمت واحدها از ۲.۵ الی ۳ برابر از زمان شروع ساخت است که به عنوان یک رشد استثنایی نسبت به دیگر مناطق قبرس در نظر گرفته می‌شود.

مزایا:
1. لوکیشن فوق‌العاده عالی رو به رشد: واقع در یکی از مناطق در حال رشد شهر، این پروژه به سرعت جلب توجه سرمایه‌گذاران را به خود اختصاص داده است.
2. لوکس‌ترین و مدرن‌ترین واحدها در حال ساخت: طراحی مدرن و لوکس این واحدها، آنها را به یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های ساخت در منطقه تبدیل کرده است.

تایپ واحدها:
1. استودیو با باغچه: واحدهای استودیو با فضای سبز خصوصی، یک تجربه زندگی آرام و لذت‌بخش فراهم می‌کنند.
2. ویلایی: واحدهای ویلایی با خصوصیت و امکانات ویژه، گزینه‌ای ارتقاء یافته و شیک برای ساکنان هستند.
3. دوخواب: واحدهای دوخواب با طراحی مدرن و امکانات جامع، برای خانواده‌ها یا افرادی که به دنبال فضای بزرگتر هستند، انتخاب مناسبی هستند.
4.استدیو پنت‌هاوس: واحدهای استدیو پنت‌هاوس با دسترسی به منظره‌های دلنشین و فضای زندگی منحصر به فرد، گزینه‌ای خاص و با طراحی خیره‌کننده هستند.