شهر اسکله در قبرس شمالی

شهر اسکله در قبرس شمالی، منحصر به فرد برای خرید ویلاهای شیک!

برای خرید ویلاهای شیک ساحلی می توانید بر روی شهر اسکله در قبرس شمالی تمرکز کنید! اگر می خواهید با این شهر زیبا در میان آب های دریایی آشنا شوید با ما همراه باشید!

خرید ویلا در شهر اسکله قبرس شمالی یکی از بهترین فرصت هایی است که می تواند نصیب هر کسی شود! می پرسید چرا؟؛ پاسخ، ساده است! اگر نگاهی به موقعیت این منطقه در ناحیه شمالی قبرس بیاندازید، می بینید که بیشترین نوار ساحلی را دارد و فقط قسمت محدودی از آن به سمت مرکز قبرس شمالی می باشد. این یک موقعیت منحصر به فرد برای مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک است!

آشنایی با شهر اسکله در قبرس شمالی

اسکله یا ایسکله (Iskele)، ناحیه ای آرام، واقع در شرق قبرس شمالی است که شبه جزیره زیبای کارپاز (Karpaz Peninsula) را در بر می گیرد. شهر ایسکله با مناظر تاریخی و طبیعت بی نظیر خود، پناهگاهی آرام برای توریست ها و ساکنان ویلاهای شیک، ارائه می دهد. درست در شمال استان فاماگوستا، ایسکله با یک خط ساحلی طولانی و زیبا مشخص است.

منطقه اسکله اخیراً مورد توجه سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات قبرس شمالی قرار گرفته است، زیرا در این منطقه بسیاری از پروژه های خانه های مستقل و ویلاهای لوکس ارائه شده است.

برنامه های مهاجرت به قبرس شمالی، متنوع هستند، که یکی از آن ها خرید ملک است. اگرچه شما می توانید از روش های ثبت شرکت در قبرس شمالی یا تحصیل در دانشگاه های معتبر نیز به این کشور مهاجرت کنید.

در این مقاله تصمیم داریم نکات مهمی را که برای خرید ویلا در شهر اسکله نیاز دارید به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به قبرس شمالی + فهرست خدمات

نگاهی به منطقه کارپاز، اسکله و نوار ساحلی شمالی قبرس

ویلاهای فروشی در ایسکله

ویلاهای فروشی در ایسکله

قبل از اینکه در مورد خرید ویلا در شهر اسکله قبرس شمالی توصیه هایی را ارائه بدهیم، لازم می دانیم در مورد اسکله و شبه جزیره کارپاز کمی صحبت کنیم.

یک سبک زندگی را تصور کنید که می توانید کنار ساحل شنی قدم بزنید، در آب زلال دریا، خنک شوید، با رایحه مسحورکننده طبیعت پیاده روی کنید و از مکان های دیدنی تاریخی دیدن نمایید! منطقه ایسکله با سواحل زیبا، مناظر طبیعی دست نخورده و بناهای تاریخی، می تواند سبک زندگی رویایی را برای شما فراهم کند! اگر چنین مکانی شما را هیجان زده می سازد، ویلاهای فروشی در اسکله قبرس شمالی می توانند شما را یک قدم برای رسیدن به رویای خود نزدیک تر کنند!

ایسکله (Iskele) به عنوان یک منطقه توریستی، پذیرای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در ماه های تابستان است. با وجود این همه زیبایی، تعداد توریست هایی که برای مهاجرت به قبرس شمالی و زندگی در این شهر، مشتاق هستند، زیاد است. خرید ویلا در اسکله، آن هم از میان املاک لوکس منطقه، برای کسانی که می خواهند اقامت دائم داشته باشند، محبوب و ایده آل است.

مزایا و معایب خرید ملک و زندگی در شهر اسکله قبرس شمالی 

ایسکله با داشتن آب و هوای مدیترانه ای، سبک زندگی آرام و بناهای تاریخی، یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در قبرس شمالی است. یکی دیگر از مزایای زندگی در Iskele، هزینه های پایین زندگی، به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای مدیترانه ای و اروپایی است. به علاوه، بازنشستگان و زوج‌ هایی که تازه ازدواج کرده‌ اند و می‌ خواهند زندگی راحت داشته باشند، ویلاهای لوکس اسکله برای فروش نیز در میان سرمایه‌ گذاران جوان تر مورد توجه قرار گرفته‌ اند. خرید ویلا در اسکله در قبرس شمالی این فرصت خوب را در اختیارشان گذاشته است.

ویلاهای لوکس اسکله با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با اکثر کشورهای اروپایی، انتخاب خوبی برای اکثر کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری عالی در یک منطقه رو به رشد هستند.

علاوه بر این، خرید بی واسطه ملک در قبرس شمالی در این شهر می تواند فرصتی را برای کسب درآمد از اجاره، به شما بدهد، زیرا تقاضا برای اجاره ویلاهای تابستانی در این منطقه در فصول توریست پذیر، بسیار زیاد است.

یکی از نقاط ضعف یا معایب خرید یک ویلا لوکس در ایسکله، مربوط به نگهداری از استخر خصوصی و باغ اطراف آن است. با این حال، هزینه های نگهداری ماهانه همیشه در مورد هر نوع ملک وجود دارند، زیرا یک ساختمان مسکونی همیشه به مراقبت و توجه نیاز دارد. چیزی که باید بیشتر برای خرید ویلای شیک در قبرس شمالی در نظر بگیرید، اختصاص بودجه برای نگهداری ملک و امکانات آن است.

نیازی نیست نگران هزینه های گرمایشی ویلا در ماه های زمستان باشید؛ چون زمستان های قبرس معمولاً ملایم بوده و با میانگین درجه حرارت 19 درجه سانتیگراد همراه است. ویلاهای فروشی در ایسکله قبرس شمالی با قیمت های متنوعی ارائه می شوند، پس کافیست بودجه مالی خود را مشخص کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تحلیل بازار املاک قبرس شمالی در سال 2023

امکانات ویلاهای فروشی در منطقه اسکله، قبرس شمالی

خرید ویلا در اسکله، قبرس شمالی

خرید ویلا در اسکله، قبرس شمالی

گزینه های بسیاری از ویلاهای لوکس برای فروش در ایسکله پیش روی شما قرار دارند. اینجا یک منطقه توریستی است که رشد اقتصادی خوبی دارد. در سال‌ های اخیر، تعداد پروژه‌ های جدید املاک و مستغلات در حال افزایش بوده است، زیرا شرکت‌ های ساختمانی محلی، از فرصت‌ هایی که منطقه ارائه می ‌کند، استفاده نموده اند.

ویلاهای استاندارد در ایسکله، خانه‌ هایی بدون استخر خصوصی هستند که معمولاً دارای اتاق‌های 2+1 و 3+1 و حمام‌ های تک نفره هستند. ویلاهای استاندارد معمولاً در داخل مجموعه یا شهرک، متشکل از چندین ویلاهای مسکونی ساخته می شوند؛ معماری این بناها یا به صورت مجزا یا به صورت ویلاهای دو نفره است. قیمت ویلاهای معمولی در ایسکله، بسته به موقعیت مکانی و نزدیکی به ساحل، متفاوت است. مزیت اصلی خرید یک ویلای معمولی بدون استخر، قیمت مقرون به صرفه آن است؛ که معمولاً به اندازه خرید یک آپارتمان در شهر، هزینه دارد.

ویلاهای لوکس برای فروش در ایسکله خانه های بزرگی هستند که معمولاً بیشتر از 200 متر مربع مساحت دارند، دارای استخر و باغ خصوصی بوده و تعداد اتاق های 3+1، 4+1 با حمام دو نفره دارند. در برخی از این ویلاها، امکانات هوشمندسازی ساختمان در نظر گرفته شده است تا ویلاهای لوکس در Iskele، رفاه و راحتی خانواده ها را به حداکثر برسانند!

ویلاهای فروشی در ایسکله برای یک زندگی مدرن طراحی شده اند و دارای اتاق مطالعه، شومینه سنگی، اتاق خواب های بزرگ و اتاق رختکن هستند. حمام ها در ویلاهای لوکس این شهر، با در نظر گرفتن حداکثر راحتی طراحی شده اند. به عنوان سازه های کاملاً خصوصی، خرید ویلا در اسکله می تواند به شما این فرصت را بدهد که بدون مزاحمت یا آزار همسایه ها، مهمانی ها یا دورهمی های دوستانه در باغ شخصی تان برگزار کنید.

ویلاهای لوکس در ایسکله، مجهز به پارکینگ های روباز و گاراژهای مستقل درب دار هستند، و به گونه ای طراحی شده اند که حداقل دو وسیله نقلیه را در خود جای دهند. پروژه های ویلای لوکس در ایسکله، دارای عایق حرارتی عالی هستند، و تضمین می کنند در فصل زمستان، سرما به داخل خانه نفوذ نمی کند؛ و در طول تابستان، فضای داخلی ویلا، دمای ثابت و خنکی خود را حفظ می کند.

بیشتر بخوانید: هزینه های زندگی در قبرس شمالی چقدر است؟

قیمت ویلاهای اسکله برای فروش چقدر است؟

به دلیل موقعیت جغرافیایی اسکله در ناحیه شمالی قبرس، قیمت ویلا در اسکله، بخصوص در نوار ساحلی، گران تر از سایر شهرها است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید هر روز صبح با صدای امواج از خواب بیدار شوید و از روزتان لذت ببرید، توصیه می کنیم ویلاهای کنار ساحل را انتخاب کنید.

ویلاهای کنار ساحل در ایسکله، نه تنها برای کسانی که می خواهند در کنار ساحل زندگی کنند مناسب است، بلکه برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری بلند مدت در قبرس شمالی داشته باشند نیز انتخاب خوبی است. قیمت اجاره یک ویلای لوکس کنار ساحل در ماه های تابستان، بسیار گران است. به این ترتیب ویلای لوکس فروشی در اسکله می تواند به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خرید ویلا در ایسکله، قبرس شمالی، بسته به موقعیت و ارزش آن ها از 40000 پوند تا 150000 پوند متغیر است. افرادی که می خواهند یک ویلای معمولی بدون استخر داشته باشند می توانند با این بودجه کم نیز خانه رویایی خود را خریداری کنند.

قیمت ویلاهای لوکس برای فروش در ایسکله، با استخرهای خصوصی، بین 175000 تا 600000 پوند متغیر است. با توجه به موقعیت ویلا، اندازه و متراژ و تفاوت در معماری طراحی، محدوده قیمت ویلاهای لوکس کاملاً متغیر است.

بیشتر بخوانید: با شهر فاماگوستا در قبرس شمالی آشنا شوید

مشاوره خرید ویلا در شهر اسکله، قبرس شمالی

نکات زیر را هنگام خرید ویلا در ایسکله مورد توجه قرار دهید:

  • اگر قصد خرید ویلا دارید، ابتدا باید نیازها و انتظارات خود را معین کنید. درباره تعداد اتاق ها، حمام و متراژ باغ یا استخر فکر کنید و ببینید که به کدام یک از این امکانات، بیشتر نیاز دارید.
  • می خواهید ویلای شما به مرکز شهر نزدیک باشد یا در نوار ساحلی، حومه شهر قرار داشته باشد؛ درباره انتخاب خود با یک مشاوره املاک در قبرس شمالی مشورت کنید.
  • وقتی یک ملک را از روی تصاویر آن انتخاب کردید، حتماً همراه با مشاور املاک برای بازدید حضوری اقدام کنید.
  • درباره سند مالکیت و گزینه های حقوقی و مالیاتی ملک تحقیق کنید و مطمئن شوید که همه چیز، قانونی است.
  • قیمت ویلای فروشی در ایسکله، قبرس شمالی را در نواحی مختلف خط ساحلی جستجو کنید تا وضعیت بازار املاک در این شهر را بهتر درک کنید.

برای پیدا کردن ملک خوب در قبرس شمالی در شهرهای معروف از جمله فاماگوستا، گیرنه، اسکله یا لانگ بیچ می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *