ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی

مزایای ثبت شرکت بین المللی منطقه آزاد در قبرس شمالی چیست؟

اگر می خواهید با ثبت شرکت بین المللی تجاری، در قبرس سرمایه گذاری کنید، این مطلب برای شماست……

ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی یکی از بزرگ ترین و بهترین فرصت های سرمایه گذاری است که سودآوری بلند مدت و قابل توجه دارد. برخی از مناطق ساحلی در قبرس شمالی به اندازه ای پر رونق و رو به رشد هستند که می توان از هر نظر برای شروع یک کسب و کار و کارآفرینی روی آن حساب کرد. ثبت شرکت در قبرس، قوانین و اصول خاص خودش را دارد. ما به عنوان تیم حرفه ای که خدمات متنوعی را برای مهاجرت قانونی به قبرس شمالی ارائه می دهیم، شهرهای خوب این کشور را می شناسیم و می دانیم که در کدام مناطق، فرصت ها و پتانسیل های زیادی برای کار وجود دارد.

به طور کلی برای کارآفرینی در قبرس شمالی، آن هم در مقیاس وسیع تر، نیاز به کسانی دارید که در هر مرحله همراه شما باشند. وکلای مهاجرتی، وکلای حقوقی، مشاوران املاک قبرس شمالی، بهترین افراد هستند. برای ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی، نیاز دارید که بودجه مالی مناسبی را تعیین کنید، موقعیت خوب با رشد عالی را انتخاب کنید، و کارهای مهاجرتی و ثبت شرکت را کامل انجام دهید.

اگرچه انجام کارهای قانونی و روند ثبت شرکت در قبرس شمالی می تواند زمان بر باشد، اما اگر در کنار وکیل مهاجرتی خوب پیش بروید، همه امور برایتان ساده تر می شود. از طرفی دیگر، این بهترین راه برای حافظت از دارایی ها است.

در این مطلب تصمیم داریم به اصول و قوانین، مزایا و راهکارهای مناسب برای ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی، در یک منطقه آزاد بپردازیم. راه اندازی یک شرکت در مناطق بندری قبرس شمالی، یعنی جایی که همانند یک منطقه آزاد تجاری عمل می کند، ایده ای بسیار سودمند است. با ما همراه باشید تا شما را با یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت ویلا در لانگ بیچ چقدر است؟

شرکت منطقه آزاد تجاری چیست؟

شرکت هایی که در مناطق آزاد تجاری، در شهرهای بندری و ساحلی فعالیت می کنند، با عنوان شرکت منطقه آزاد شناخته می شود و حوزه های مختلفی را می توانند پوشش بدهند. مناطق آزاد تجاری نسبت به سایر مناطق صنعتی و تولیدی، متمایز هستند و بنابراین، قوانین و مقررات قانونی و اداری سخت گیرانه ای برای آن ها وجود ندارد. لذا ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی، بهترین گزینه برای فعالیت های فردی و تجاری در مناطق آزاد است، به ویژه برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور و اقامت دائم را دارند.

کدام منطقه قبرس شمالی برای ثبت شرکت بین المللی، بهتر است؟

یک منطقه خوب در قبرس شمالی برای ثبت شرکت بین المللی، و فعالیت در منطقه آزاد تجاری، بندر فاماگوستا است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی، دروازه ای به سمت اروپا، آسیا و آفریقا را فرآهم می کند. شرکت هایی که در این شهر ساحلی فعالیت دارند، صاحبان مشاغل، شرکای تجاری و سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. به همین دلیل، ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی در فاماگوستا، بی نهایت، ایده آل و پر رونق است.

مشاغلی از جمله کارخانجات تولیدی، خدمات بانکی بین المللی، امور مالی و بیمه، انبارداری و صادرات کالا، لجستیک و بسته بندی، مونتاژ و تعمیرات کالا، ترانزیت، شرکت های خدماتی، همگی برای شروع فعالیت در شهر فاماگوستا، قبرس شمالی مناسب هستند. کافیست یک پلن خوب و اصولی داشته باشید، موفقیت شما با تلاش و کوشش زیاد، قطعی است!

فراموش نکنید قبل از شروع شغل خود، بر اساس پلن تجاری که دارید، ممکن است نیاز باشد ابتدا یک ملک خوب بخرید. با خرید ملک تجاری در قبرس شمالی می توانید سرعت پروژه شغلی خود را بالاتر ببرید.

مزایای ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی چیست؟

ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی

ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی

1-بهره مندی از مشوق های مالیاتی

انواع عملیات، اعم از فروش کالا به کشورهای خارجی و بندر و منطقه آزاد در قبرس شمالی و همچنین خرید کالا، همگی از حقوق گمرکی، مالیات بر ارزش افزوده و غیر مستقیم معاف هستند. کلیه ی درآمدهای حاصل از فعالیت ها و عملیات انجام شده توسط تولیدکنندگان در بندر فاماگوستا و منطقه آزاد، از پرداخت مالیات بر شرکت و درآمد معاف است. البته لازم به ذکر است قوانین فعالیت تجاری در بندر و مناطق آزاد قبرس شمالی ممکن است هر ساله تغییراتی داشته باشد، که قبل از شروع فعالیتتان باید از آن ها مطلع باشید.

بیشتر بخوانید: اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک

2- امکان انجام آزادانه معاملات تجارت

یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی، در مناطق آزاد، امکان انجام معاملات متنوع، طبق قوانین کشور است. هیچ محدودیتی برای مبادله یا خرید و فروش کالا ندارید. و از همه مهمتر، تبادل ارز خارجی نیز در یک منطقه آزاد به آسانی و بدون قوانین سخت گیرانه امکان پذیر است. با فعالیت شرکت تجاری در منطقه آزاد فاماگوستا می توانید نیروی کار و متخصصان خارجی را به کار بگیرید. همچنین محدودیتی از نظر انبار کالاها و زمان نگهداری در این منطقه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: شرایط اجاره خانه در قبرس چگونه است؟

3- عدم نیاز به پرداخت هزینه تمدید سالانه مجوز تجارت

با ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی، برای یک بار فقط هزینه أخذ مجوز فعالیت را می پردازید و برای ادامه تجارت خود، نیازی به هزینه های تمدید سالانه ندارید. هیچ هزینه ای در سال های بعد نباید برای تمدید این مجوز، هزینه ای بپردازید.

4- هزینه های کم برای ثبت شرکت

برای شروع تجارت در منطقه آزاد قبرس شمالی فقط نیاز به حداقل سرمایه حدود 50000 یورو دارید. پایین بودن سرمایه های شروع یک کار تجاری، از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد فاماگوستا قبرس شمالی است.

5- سهولت در انجام روند ثبت شرکت

یکی از مزایای خوب ثبت شرکت بین المللی در قبرس شمالی در منطقه آزاد این است که انجام مراحل و روند اداری، بسیار آسان و سریع انجام می گیرد. فرآیند تأسیس شرکت تجاری در فاماگوستا به سادگی و همراه با بهترین وکیل مهاجرتی به قبرس میسر است. لازم نیست حتماً به قبرس سفر کنید تا بتوانید شرکتتان را تأسیس کنید. کارشناسان و مشاوران و وکلای حقوقی ما در کنارتان هستند تا هر چه زودتر، سرمایه گذاری خود را آغاز نمایید.

خرید ملک در قبرس شمالی، سرمایه گذاری و اقامت دائم در این کشور، امتیاز بزرگ و ارزشمندی است که پیشنهاد می کنیم درباره آن دقیق تر و عمیق تر فکر کنید. اگر سوالی در این زمینه داشتید، با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *