هزینه درمان در قبرس شمالی

آیا هزینه درمان در قبرس شمالی رایگان است؟

مقدمه

قبرس شمالی یکی از بهترین کشورها در ارائه ی خدمات درمانی است، این کشور با داشتن بیمارستان ها ، کلینیک ها، مراکز درمانی، تجهیزات پیشرفته و پزشکان مجرب می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. همچنین این کشور با آب و هوای بی‌نظیر خود در دوران نقاهت نیز می‌ تواند به بهبود سریع بیماری شما کمک کند. علاوه بر این داروخانه های شبانه روزی در تمام نقاط کشور قبرس به راحتی در دسترس شما قرار دارند. بیمارستان های فعال در قبرس شمالی از مراقبت های اورژانسی گرفته تا جراحی های پیچیده، طیف وسیعی از خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می دهند. تفاوتی ندارد که بیمارستان دولتی و یا مراکز درمانی خصوصی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که مراقبت های پزشکی استثنایی از پزشکان مجرب با امکانات مدرن را می توانید در تمامی بیمارستان های قبرس دریافت کنید. اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید و درباره شرایط بهداشتی و درمانی این کشور اطلاعاتی ندارید، می توانید برای دریافت مشاوره و همچنین اطلاع از شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خدمات پزشکی در قبرس شمالی

می توان گفت تقریبا تمام خدمات پزشکی و درمانی در این کشور ارائه می شود، اما از جمله مهمترین آن ها ،درمان ناباروری و خدمات دندانپزشکی است. به طور کلی برای درمان سرطان، مشکلات قلبی، ریوی، اعصاب و روان، بیماری های عفونی، دیابت و سایر بیماری های مزمن بیمارستان ها و مراکز درمانی در قبرس شمالی بهترین خدمات را ارائه می دهند.

خدمات پزشکی در قبرس شمالی

برای دریافت خدمات درمانی در قبرس شمالی بهتر است بدانید، بیمارستان های دولتی مرکزی قبرس شمالی در نیکوزیا قرار دارد، اما بیمارستان های کوچکتر دیگری نیز در این کشور وجود دارند. این بیمارستان های کوچکتر را می توان در گیرنه، فاماگوستا، گوزلیورت و لفکه یافت. مهمترین مزیت درمان در این منطقه ها، خدمات پزشکی بیمارستان های دولتی یا ملی این کشور است که برخی از درمان ها در بیمارستان های ملی (دولتی) برای اهالی قبرس رایگان است و سایر خدمات پزشکی نیز هزینه ی بسیار پایینی دارند.

علاوه بر این بعد از قرارداد قبرس شمالی با کشور سوئیس در سال های اخیر حتی خدمات درمانی بسیار پیشرفته و حرفه ای تر از قبل برای بیماران محیا شده است. بعد از قرار داد بین این دو کشور بیشتر تجهیزات پزشکی موجود در بیمارستان های قبرس را سوئیس تامین‌ می کند و در نتیجه خدمات بسیار حرفه‌ ای با کیفیت بالا و مراقبت های ویژه به بیماران ارائه می شود. از دیگر مزایای درمان در قبرس شمالی پزشکان و پرستاران مجرب هستند، اکثر آن ها، دوره های آموزش پزشکی خود را در ترکیه و یا کشور هایی مثل آلمان و انگلستان طی کرده اند.

در مواردی که بتوانید اطلاعات جامعی درباره شرایط بهداشت و درمان، هزینه های زندگی در قبرس شمالی داشته باشید، می توانید با خیال آسوده تری اقدام به مهاجرت به قبرس را کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شهروندی و زندگی در قبرس شمالی به شما پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

بررسی هزینه های درمان در قبرس شمالی

هزینه های درمان و خدمات پزشکی در قبرس شمالی بسته به عوامل گوناگون می تواند متفاوت باشد.

اینکه چه مرکزی را برای درمان انتخاب کنید و یا نوع بیماری و درمان آن، در کدام بیمارستان بستری شوید، نیاز به جراحی داشته باشید یا خیر و موارد بسیار دیگر می تواند در هزینه های درمانی شما تاثیرگذار باشد.

بررسی هزینه های درمان در قبرس شمالی

اما به طور میانگین با بررسی چند مرکز درمانی می توان گفت حدودا هزینه پزشکان عمومی بین 50 تا 100 یورو هزینه ی پزشک متخصص حدودا بین 200 تا 300 یورو ،هزینه های بیمارستان بسته به نوع بیمارستان نوع بیماری مدت زمان بستری، تست ها و درمان ها چیزی بین 150 تا 170 یورو برای یک شب است. مراجعه به مراکز درمانی خصوصی قیمت های بالاتری برایتان در بر خواهند داشت.

در هر صورت اقامت در قبرس و همچنین خدمات درمانی در قبرس نسبت به ایران در شرایط به مراتب بهتری است و هم اینکه به دلیل مجاورت با اروپا و جاذبه های توریستی این جزیره سبب شده است تا فرهنگ مردمان در این کشور بسیار بالا باشد و از تمام قاره اروپا برای زندگی و سفر به این کشور زیبا سفر کنند.

کلینیک های خصوصی قبرس شمالی

کلینیک های خصوصی گزینه دیگری در مورد مراقبت های بهداشتی هستند. این کلینک ها عمدتا توسط پزشک های انگلیسی زبان تاسیس شده اند. درمان پزشکی در کلینیک های خصوصی رایگان نیست و می تواند بسیار گران باشند، بنابراین اگر تصمیم گرفتید به مراکز درمانی خصوصی قبرس مراجعه کنید، مطمئن شوید که برای پوشش این هزینه ها، بیمه تعطیلات را گرفته باشید. با وجود این که در این بیمارستان ها خدمات درمانی هزینه زیادی دارد، ولیکن کیفیت خدمات هم متعاقبا بسیار بیشتر است، همین امر سبب شده است تا از کشورهای زیادی برای دریافت این خدمات به این کشور سفر کنند.

بهترین پزشکان اروپا و امریکا بازه رمانی مشخصی در سال را در این بیمارستان ها به ارائه خدمات به بیماران اختصاص می دهند که سبب شده تا این کشور جزء مقاصد گردشگری درمانی قرار بگیرد.

هزینه های درمانی برای افراد خارجی در قبرس شمالی

مهاجرانی که در قبرس شمالی زندگی می کنند، می توانند بیمه درمانی تهیه کنند. بیمه درمانی از طریق بسیاری از شرکت های بیمه و نمایندگان فعال در قبرس شمالی ارائه می شود که می توانند طیف وسیعی از خدمات درمانی را مطابق با نیازهای شما پوشش دهند، اخذ بیمه معمولاً از طریق شرکت های بیمه درمانی بزرگتر در ترکیه و یا به طور مستقیم از طریق شرکت های بزرگ بین المللی مانند BUPA، امکان پذیر است.

هزینه های درمانی برای افراد خارجی در قبرس شمالی

گرفتن اقامت زندگی و کار در قبرس بسیار راحت تر از کشورهای اروپایی و همچنین کانادا و آمریکا است، فقط کافی است تا با مشاوران متخصص مشورت کنید و با راحت ترین راه و کم هزینه ترین روش ها اقدام به دریافت اقامت قبرس شمالی کنید.

سخن پایانی درباره هزینه های درمان در قبرس شمالی

در نهایت قبرس شمالی یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای درمان انواع بیماری ها با امکانات و تجهیزات مدرن است.

اما به خاطر داشته باشید قبل از سفر به این کشور برای استفاده از خدمات درمانی درباره انواع بیمه ها و بیمارستان های قبرس تحقیقات لازم را به عمل آورید. توصیه می کنیم هزینه های مربوط به اقامت اعم از مکان، حمل و نقل و خدمات شهری را نیز برای مدت اقامتتان در دوره ی درمان در نظر بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *