چگونه شهروند قبرس شویم؟

تابعیت قبرس

افرادی که می خواهند شهروند جمهوری ترک قبرس شمالی باشند اما نمی توانند اطلاعات قابل اعتمادی را در اینترنت پیدا کنند و سوالات زیادی در ذهن خود دارند. ایجنت مبین به شما کمک میکند و به تعداد زیادی از سوالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید.

با بسیاری از روش های مختلف، می توانید تابعیت قبرس شمالی را به دست آورید و اجازه اقامت نامحدود دریافت کنید. می توان گفت که اخذ شهروندی قبرس به خصوص در مقایسه با سایر کشورها نسبتاً آسان است. در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعاتی در مورد مراحل شهروندی TRNC ارائه دهیم که با روش های مختلف می توان به آنها دست یافت.

چرا شهروندی قبرس مهم است؟

شهروندی قبرس در آستانه تبدیل شدن به یک شهروندی بسیار مهم است. مذاکرات جاری بین جمهوری ترک قبرس شمالی و اداره قبرس یونانی که ممکن است منجر به اتحاد احتمالی شود، شهروندی TRNC را بسیار مهم می کند. با اتحاد این دو کشور، کشور قبرس به عضویت اتحادیه اروپا درآمده و تمامی ساکنان جزیره می توانند پاسپورت اتحادیه اروپا را داشته باشند. حتی به همین دلیل، امروزه، به ویژه بسیاری از بازرگانان در مورد شهروندی TRNC تحقیق می کنند. جمهوری ترک قبرس شمالی از نظر شهروندی نسبت به بسیاری از کشورها انعطاف پذیرتر است. با این حال، با توجه به اینکه دولت یونانی قبرس شهروندی را در ازای پول می فروشد، می توان گفت که هنوز راه زیادی در پیش است. اگرچه در مورد نحوه اخذ شهروندی قبرس اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، اما ما هفت روش شناخته شده را برای شما ارائه میکنیم.  البته باید گفت برای دریافت تابعیت از طریق هر یک از راه ها باید مراحلی قانونی را پیش ببرید که مدیریت ایجنت مبین به شما در این راه کمک خواهد کرد. با ما در تماس باشید.

چگونه شهروندی قبرس را دریافت کنیم؟

تقریباً هفت روش مختلف برای اخذ شهروندی قبرس وجود دارد. با این هفت روش مختلف، می توانید برای شهروندی TRNC درخواست دهید و تابعیت قبرس را دریافت کنید.

  • تابعیت TRNC از طریق والدین قبرسی الاصل
  • اخذ تابعیت TRNC توسط قانون
  • تابعیت از طریق فرزندخواندگی
  • شهروند TRNC بودن از طریق تولد
  • تابعیت قبرس از طریق ازدواج
  • اخذ تابعیت TRNC با تصمیم وزارت
  • اخذ تابعیت استثنایی با تصمیم هیأت وزیران

این هفت رویه مختلف روش هایی هستند که توسط قوانین تعیین می شوند. حال بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید با این روش ها یک به یک شهروند شوید. راه های ساده تری نیز وجود دارد که میتوانید در قسمت خدمات ارائه شده توسط مجموعه ایجنت مبین مطالعه کنید.

 

رویه های تابعیت TRNC

 

مادر یا پدر اصل قبرسی

هر کودکی که از مادر یا پدری قبرسی الاصل متولد شود، تابعیت جمهوری ترک قبرس شمالی را دارد. اگر کودکی که در خانواده ای قبرسی متولد شده است بخواهد در سن 18 سالگی تابعیت خود را ترک کند، به او نیز حق انتخاب داده می شود.

 

تابعیت TRNC توسط قانون

طبق قانون، هرکسی که از 15 نوامبر 1983 در قبرس زندگی کرده باشد، حق دریافت تابعیت را دارد. علاوه بر این، بستگان افرادی که در عملیات صلح قبرس شرکت کرده اند، حق دارند برای شهروندی TRNC درخواست دهند.

 

تبدیل شدن به یک شهروند TRNC با ازدواج

هنگامی که یک شهروند TRNC با یک زن یا مرد ازدواج می کند، در صورت اقامت در قبرس برای مدت معین و ماندن متاهل، می توان تابعیت TRNC را دریافت کرد. این افراد در دوران ازدواج خود دارای مجوز اقامت در جمهوری TRNC نیز هستند. افراد زیادی هستند که از طریق ازدواج تابعیت TRNC را دریافت کرده اند.

 

تابعیت TRNC با تصمیمات وزارت

افرادی که به مدت 5 سال بدون وقفه در TRNC زندگی کرده اند، بالای 18 سال سن دارند و مشخص می شود که شرایط اولیه لازم را دارند، با تصمیم وزارتخانه می توانند تابعیت قبرس را دریافت کنند. به خصوص کسانی که در بخش املاک و مستغلات و خانه های فروش قبرس سرمایه گذاری می کنند، می توانند با اقامت 5 ساله در قبرس همراه با مجوزهای اقامتی که می توانند دریافت کنند، درخواست شهروندی کنند

 

اخذ مجوز اقامت با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات TRNC

هنگامی که در بخش املاک و مستغلات TRNC سرمایه گذاری می کنید، می توانید اجازه اقامت نیز دریافت کنید. TRNC راحتی زیادی را برای شهروندان جمهوری ترکیه فراهم می کند. قبرس که از ترک‌هایی که می‌خواهند تابعیت قبرس را دریافت کنند می‌خواهد به مدت 5 سال در TRNC اقامت کنند، هنگامی که از ترکیه به قبرس می آیید، فقط می توانید با شناسه خود وارد شوید و می توانید خانه رویایی خود را در قبرس از طریق یک شرکت پیشرو در این بخش، اقدام به خرید ملک در قبرس شمالی بکنید . سپس میتوانید پروسه دریافت اقامت قبرس شمالی را آغاز کنید.

نتیجه

سعی کردیم مرحله به مرحله به سوال پاسخ دهیم. امیدواریم مفید بوده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قبرس، می توانید مقالات دیگر ما را در وبلاگ ما بررسی کنید. و نمونه کارهای ما را در وب سایت ما مرور کنید تا از فرصت های فروش خانه در قبرس مطلع شوید!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *