مدت زمان پرواز به قبرس شمالی چقدر است؟

پروژه گل یخ

سریع ترین پرواز با کمترین قیمت را برای شما میگیریم

مدت زمان پرواز از تهران به قبرس شمالی (ارجان )، از 5 ساعت تا 21 ساعت است که با توجه به نوع پرواز متفاوت میشود.

اگر به دنبال یک پرواز سریع و بدون توقف هستین ( از سراسر ایران) تنها با شماره 09918643326 تماس بگیرید. هزینه بلیط پرواز با تخفیف 20 درصدی را از ما بخواهید.

مدت زمان پرواز به قبرس شمالی چقدر هست؟

در حال حاضر، اکثر پروازها ابتدا در ترکیه توقف و سپس به قبرس شمالی پرواز می کنند. از ترکیه تا فرودگاه ارجان در قبرس شمالی پرواز داخلی حساب شده و هزینه ی آن ناچیز است. اما با توجه به شیب زیاد افزایش سرمایه گذاران ایرانی به زودی پروازهای مستقیم از شهرهای تهران، مشهد و شیراز که مدت زمان آن از شروع پرواز تا فرود در فرودگاه ارجان به حدود 2 ساعت خواهد رسید، انجام خواهد شد. مطمئنا این اتفاق باعث جذب افراد بیشتری جهت سرمایه گذاری خواهد شد که این موضوع خود به افزایش قیمت املاک در قبرس کمک خواهد کرد. پس بهتر است قبل از این اتفاق سرمایه گذاری خود را در قبرس شمالی آغاز نمایید. جهت اطلاع از مدت زمان سفر به قبرس شمالی، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مدت زمان پرواز مستقیم به قبرس شمالی

اگر قصد صرفه جویی در زمان و هزینه های خود برای سفر به قبرس شمالی را دارید، پرواز مستقیم به قبرس شمالی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در حال حاضر ایرانیان برای سفر کشور قبرس شمالی امکان پرواز مستقیم به فرودگاه های قبرس را ندارند. شما باید در ابتدا وارد خاک ترکیه شده و سپس می توانید با پرواز دیگر به سمت فرودگاه ارجان بروید. خوشبختانه امروزه دولت قبرس به دنبال راه اندازی فرودگاهی است تا ایرانیان بتوانند به صورت مستقیم به قبرس سفر کنند.

مدت زمان پرواز مستقیم به قبرس شمالی

در پروازهای مستقیم فاصله هوایی از شهر تهران تا قبرس شمالی حدود 1800 کیلومتر می باشد. به طور کلی می توان گفت مدت زمان پرواز به قبرس شمالی بسته به تعداد توفقاتی که دارید بین 7 الی 15 ساعت می تواند متغیر باشد. در شرایطی که بتوان به صورت مستقیم از ایرن به قبرس پرواز کنید، می توانید این مدت زمان را کمتر کنید.

 پرواز مستقیم از ترکیه به فرودگاه بین المللی ارجان در قبرس

یکی از مهم ترین و البته پرکاربردترین فرودگاه های کشور قبرس، فرودگاه بین المللی ارجان است. بر اساس آمار رسمی منتشر شده از این فرودگاه، روزانه 100 پرواز به مقصد این فرودگاه انجام می پذیرد. همچنین در آینده ای نزدیک به علت افزایش تعداد مسافران قبرس شمالی طرح توسعه ظرفیت فرودگاه آغاز خواهد گشت.

 پرواز مستقیم از ترکیه به فرودگاه بین المللی ارجان در قبرس

بهترین شرکت های هوایی برای سفر به قبرس شمالی

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی و یا گذراندن تعطیلات خود را در جزیره قبرس دارید، بهتر است درباره بهترین شرکت های هوایی برای سفر خود به قبرس مطلع شوید. از بهترین شرکت های هوایی برای سفر به قبرس شمالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت هواپیمایی فری برد FREEBIRD AIRLINES

این شرکت هوایی به عنوان یکی از شرکت های خصوصی در کشور ترکیه فعالیت می کند. ایرانیان می توانند به راحتی با تهیه بلیط از این شرکت هوایی به کشور ترکیه و بالعکس سفر کنند. امروزه این شرکت هوایی با بسیاری از مراکز توریستی خصوصی همکاری می کند، این امر باعث شده است تا بتواند بهترین خدمات را برای مسافران خود ارائه دهد. امنیت بسیار بالایی هواپیماهای این شرکت باعث شده است تا به امروز هیچ گونه حادثه ای از آن ها ثبت نشود. این شرکت هوایی از ترکیه به شهرهای تهران و اصفهان، پرواز مستقیم دارد. شما عزیزان می توانید پس از پرواز با هواپیماهای این شرکت هوایی به خاک ترکیه، پس از توقف کوتاه به قبرس شمالی سفر کنید.

شرکت هواپیمایی فری برد FREEBIRD AIRLINES

شرکت هواپیمایی پگاسوس PEGASUS AIRLINES

شرکت هواپیمایی پگاسوس نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های هوایی فعال در کشور ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول قرار دارد. کلاس های متفاوت پرواز که توسط این شرکت هواپیمایی برای مسافران ارائه می شود، به شما این امکان را می دهد تا بسته به میزان بودجه خود بتوانید کلاس پرواز خود را انتخاب کنید. ایرانیان می توانند با تهیه بلیط ایرلاین پگاسوس، به کشورهای اروپایی با هزینه بسیار مناسب پرواز کنند. اگر قصد خرید بلیط برای این شرکت هوایپمایی را دارید، می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت تریپ، بلیط مد نظر خود را روز و ساعت دلخواه خود، رزرو کنید.

شرکت هواپیمایی آنادولو یا ترکیش ایرلاین TURKISH AIRLINES

ترکیش ایرلاینز خدمات برجسته و کیفیت بالایی را به مسافران از جمله فضای راحت کابین، سیستم تفریحی پیشرفته و خدمات متنوع را ارائه می دهد. فرودگاه بین‌ المللی آتاتورک در استانبول پایگاه اصلی ترکیش ایرلاینز است. این فرودگاه به عنوان یکی از ایستگاه‌ های اصلی این شرکت برای پروازهای داخلی و بین‌ المللی خدمت می‌ کند.

شرکت های هواپیمایی ایرانی (هما ، ماهان و … ) Iran Air

شما عزیزان می توانید با دریافت بلیط از شرکت های هوایی ایرانی که در زمینه پرواز مستقیم به ترکیه فعالیت می کنند، بلیط خود را تهیه کرده و پس از توقف کوتاه مدتی در ترکیه، اقدام به سفر به قبرس کنید.

سخن پایانی درباره مدت زمان پرواز به قبرس شمالی

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم در حال حاظر امکان پرواز مستقیم از ایران به قبرس شمالی وجود ندارد، اما در آینده شاهد به وجود آمدن این امکان برای ایرانیان خواهید بود. اگر تجربه ای در زمینه سفر به قبرس شمالی را دارید، می توانید آن را با ما در قسمت پایین سایت به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *