بهترین شهرهای قبرس شمالی

معرفی بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و زندگی

مقدمه

آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک دارند، امروزه به دلیل قوانین و شرایط زندگی در قبرس، افزایش یافته اند. مواردی از جمله اقتصاد پایدار، امکان پرداخت هزینه های خرید ملک به صورت اقساطی، مالیات کم، آب و هوا مناسب، دانشگاه های معتبر برای تحصیل در رشته های مختلف و سایر موارد دیگر باعث شده است تا قبرس شمالی به بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و زندگی، تبدیل شود. امروزه بسیاری از ایرانیان تمایل دارند برای سرمایه گذاری و رقم زندن آینده ای روشن برای خود، در پروژه های مسکونی معتبر قبرس، سرمایه گذاری کنند. اگر قصد خرید ملک و زندگی در قبرس را دارید، بهتر است در قدم اول درباره موقعیت هر یک از مناطق مطلع باشید، ما در این مقاله قصد داریم بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و زندگی را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی شهرهای قبرس شمالی

قبرس شمالی دارای شهرهایی به نام های فاماگوستا، نیکوزیا، گیرنه، لفکه، اسکله، منطقه کارپاز، گوزلیورت است. با توجه به این که نوع امکانات به کار رفته در هر منطقه قبرس و همچنین قیمت خرید املاک در هر شهر متفاوت می باشد، ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قبل از این که اقدام به خرید آپارتمان در قبرس شمالی به صورت اقساطی کنید، حتما درباره انواع مناطق و شهرهای قبرس تحقیق کنید. اگر آشنایی با شهرهای قبرس شمالی ندارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از خرید املاک برای این که بتوانید در بهترین پروژه مسکونی قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، به بهترین موسسه های مهاجرتی مراجعه کنید. این مراکز به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید بسته به میزان بودجه و سلیقه خود، بهترین پروژه آماده و پیش فروش را در قبرس انتخاب کنید.

معرفی شهرهای قبرس شمالی

بهترین شهر در قبرس شمالی برای خرید ملک، منطقه لانگ بیچ و اسن تپه می باشد. با خرید ملک در این مناطق می توانید بعد از گذشت مدت زمانی، به سود بسیار بالایی دست پیدا کرده و همچنین می توانید اقامت قبرس را نیز دریافت کنید.

در جدول زیر مشخصات برخی از شهرهای قبرس را توضیح داده ایم:

نام شهر جمعیت موقعیت جغرافیایی سایر توضیحات
نیکوزیا یا لفکوشا (Nicosia) 158671 نفر در بخش مرکزی شمال شرقی جزیره مدیترانه

-پایتخت بخش شمالی قبرس

-بهترین شهر قبرس شمالی برای کار و تجارت

گیرنه یا کایرینا (Girne) 72284 نفر بین دریا و کوهستان بهترین شهر توریستی قبرس شمالی
فاماگوستا (Famagusta) 77330 نفر در سواحل جنوب شرقی قبرس شمالی و در شرق شهر لفکوشا

-مهم ترین دانشگاه قبرس شمالی، دانشگاه مدیترانه شرقی در شهر فاماگوستا

– راه‌ های اصلی برای رسیدن به این شهر فرودگاه ارجان است

شهر اسکله (Iskele) 23356 نفر ضلع شمال شرقی قبرس شمالی به عنوان قطب گردشگری جزیره در قبرس شمالی
شهر لفکه (Lefke) 16071 نفر شمال غربی قبرس و رشته کوه‌ های ترودوس

-به عنوان یک مقصد گردشگری در قبرس شمالی

– سفر به لفکه از طریق فرودگاه ارجان

 بهترین شهر قبرس شمالی برای سرمایه گذاری ایرانیان کدام است؟

منطقه لانگ بیچ

منطقه لانگ پیچ به عنوان یکی از بهترین مناطق توریستی به دلیل دسترسی آن به ساحل، اکثر پروژه های مسکونی ساخته شده در این منطقه از امکانات بالایی برخوردار می باشند. شما عزیزان می توانید بسته به میزان بودجه خود اقدام به خریداری آپارتمان، ویلا، پنت هاوس، سوئیت در قبرس شمالی کرده و همچنین می توانید از امکاناتی از جمله استخر، جکوزی، سونا، باشگاه های بدنسازی، زمین بازی کودکان، سالن اسپا و سایر موارد دیگر، استفاده کنید.

منطقه لانگ بیچ

ساحل اسن تپه

ساحل اسن تپه یکی از مناطق توریستی در قبرس شمالی است که هر ساله افراد زیادی به آن سفر می کنند. امکانات تفریحی و رفاهی در کنار پروژه های مسکونی بسیار زیبایی که در این منطقه ساخته شده اند، باعث شده است تا منطقه اسن تپه به بهترین گزینه برای زندگی و خرید ملک برای ایرانیان تبدیل شود.

شهر نیکوزیا

شهر نیکوزیا به عنوان پایتخت قبرس و یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی، به دلیل پروژه های متعدد مسکونی آماده و پیش فروشی که دارد، امروزه توجه بسیاری از سرمایه گذران خارجی را به خود جلب کرده است. دسترسی این شهر به بنادر حمل و نقل باعث شده است تا فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری متعددی در این منطقه به وجود آید.

شهر نیکوزیا

شهر فاماگوستا

دسترسی به بنادر و وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعدد در فاماگوستا، این منطقه را به بهترین گزینه برای زندگی ایرانیان تبدیل کرده است. دانشگاه EMU و دانشگاه مدیترانه شرقی دو نمونه از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی می باشد که در این منطقه قرار دارد. شهر سوخته، قلعه اتللو، صومعه سنت بارناباس، شهر سالامیس و غیره از جمله مکان های دیدنی منطقه فاماگوستا می باشد.

شهر گیرنه

وجود هتل های لوکس و زیبا، طبیعت بکر، دسترسی به ساحل باعث شده است تا هرساله افراد زیادی به شهر گیرنه سفر کنند. دانشگاه آمریکایی گیرنه یکی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی می باشد که در این منطقه قرار دارد. امروزه پروژه های متعددی در شهر گیرنه ساخته شده اند که از امکانات رفاهی متفاوتی برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید بهترین پروژه های مسکونی در شهر گیرنه که توسط مبین فیروزبخش در این وب سایت معرفی شده است را مطالعه کرده و سپس بهترین پروژه را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

با خرید ملک در بهترین شهرهای قبرس شمالی، آینده روشنی برای خود رقم بزنید  

با  انتخاب بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و زندگی، می توانید سرمایه گذاری مطمئنی را برای رقم زندن آینده ای روشن برای خود، انجام دهید. بهترین شهر قبرس برای زندگی را باید بسته به هدف مهاجرتی که دارید، انتخاب کنید.

مبین فیروزبخش به عنوان یکی از بهترین کارشناسان فعال در زمینه امور مهاجرت و دریافت اقامت قبرس شمالی، می تواند به شما عزیزان بهترین املاک را به شما معرفی کند تا بتوانید به صورت نقدی یا اقساطی، صاحب خانه در قبرس شوید. اگر قصد خریداری املاک با شرایط ویژه و متراژ خاصی را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سوالات خود را از ما بپرسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *