نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

مقدمه

نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی باید بین خریدار و فروشنده منعقد شود، تمامی مفاد قرارداد باید به صورت کاملا قانونی در آن ذکر شود. با امضای قرارداد خرید ملک، خریدار تعهد می دهد تا تمامی هزینه های مربوط به خرید ملک را پرداخت کرده و در مقابل آن فروشنده نیز متعهد می شود تا پس از دریافت تمامی هزینه ها، ملک را واگذار کند. برای سرمایه گذاری مطمئن در قبرس شمالی به شما عزیزان توصیه می کنیم تا قرارداد را به صورت کاملا رسمی باشد و در دفتر اسناد قبرس امضا و مهر کنید.

اگر اطلاعاتی در زمینه انتخاب بهترین شرکت ساختمان برای خرید ملک در قبرس شمالی با اقساط بدون بهره و تنظیم قراردادی کاملا قانونی ندارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم حتما برای خرید ملک از خدمات موسسه های مهاجرتی معتبر استفاده کنید. مبین فیروزبخش با سال ها تجربه ای که در زمینه فروش ملک در قبرس شمالی دارد، به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید پروسه خرید ملک و عقد قرارداد را به صورت کاملا قانونی طی کنید، برای دریافت مشاوره کاملا تخصصی در این زمینه، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بررسی قراردادهای مختلف در قبرس شمالی

به دلیل اقتصاد پایدار و نرخ مالیات پایین امروزه شاهد رشد بسیار چشمگیر ساخت و ساز در قبرس شمالی هستیم. هر یک از املاک در قبرس باید توسط شرکت های فعال در قبرس ساخته شوند. توجه به این نکته الزامی می باشد که برخلاف ایران برای معاملات املاک و مستغلات نمی توانید با شرکت سازنده در ارتباط باشید، برای این که بتوانید از شرایط پرداخت اقساطی و مزایای خرید ملک بدون واسطه در قبرس بهره مند شوید، نیاز دارید تا بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید در این وب سایت پروژه های معتبر املاک در قبرس شمالی را مشاهده کرده و با بررسی مشخصات هر یک از آن ها بهترین ملک را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

بررسی قراردادهای مختلف در قبرس شمالی

مفادهایی که در نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی ذکر می شوند، در تمامی پروژه ها یکسان می باشد. با این وجود ممکن است برخی از مفادها با توجه به شرایط فروش ملک توسط هر یک از شرکت های ساخت و ساز در قبرس کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. اگر قصد خرید آپارتمان در قبرس شمالی و یا خرید ویلا و پنت هاوس را دارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم در صورت عدم اطلاعات حقوقی در زمینه طی کردن پروسه خرید ملک در قبرس، حتما در این زمینه با فردی متخصص و با تجربه مشورت کنید.

مفاد نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

امروزه مهاجرت به قبرس شمالی به دلیل شرایط مناسب زندگی، آب و هوای ایده آل، باعث شده است تا توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب کند. مهمترین نکته ای که شما به عنوان یک فرد خارجی برای خرید ملک در قبرس شمالی باید درباره آن بدانید، این موضوع می باشد که باید بتوانید قراردادی رسمی را بنویسید.

با آشنایی از نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی و اطلاع از مفاد آن می تواند نگرانی خود را در زمینه خرید ملک تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. برای حفظ منافع خود در زمان عقد قرارداد خرید ملک، بهتر است در این زمینه با فردی متخصص مشورت کنید.

قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی به زبان انگلیسی در دو نسخه به صورت یکسان نوشته می شود که یکی از آن در اختیار خریدار و برگه دیگر در اختیار فروشنده ملک قرار می گیرد. در مواردی که امکان خرید ملک در قبرس به صورت اقساطی وجود داشته باشد، شما پس از عقد قرارد با توجه به نوع ملکی که انتخاب کرده اید باید حدود 25 تا 30 درصد از کل مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید.

مفاد نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

از جمله مهمترین مفاد قرارداد خرید ملک در قبرس شامل موارد:

  • طرفین معامله

طرفین قرارداد باید مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، تلفن، آدرس برای اطلاع رسانی، کدملی و غیره را در قرارداد خرید ملک، پر کنند.

  • موضوع قرارداد

در این قسمت قرارداد طرفین باید اطلاعات و جامع ملک را همراه با متراژ، آدرس دقیق، شهر و سایر موارد دیگر را ذکر کنند. دقت کنید که تمامی اطلاعات مرتبط با ملکی که قصد خریداری آن را دارید، در قرارداد به طور کامل ذکر شده باشد.

  • فروش ملک

این قسمت از قرارداد فروشنده درباره شرایط فروش ملک خود، پر می کند. برای مثال اگر قصد پرداخت هزینه های خرید ملک را در چند قسط دارید، باید تمامی این شرایط در این قسمت قرارداد ذکر شود.

  • انتقال عمل

در این قسمت باید مشخص شود که خریدار بدهی مالیاتی ندارد. نیاز است تا یک عکس از ملکی که قصد خریداری آن را دارید، در این قسمت قرارداد وارد شود.

  • انتقال قرارداد

یکی از مهمترین مفادهای قرارداد خرید ملک، قسمت انتقال آن می باشد. شما می توانید در این قسمت مشخص کنید که شخص سومی نتواند ملک مد نظر شما را خریداری کنید. طرفین می توانند ضوابط و درخواست های مد نظر خود را در این قسمت قرارداد ذکر کنند.

نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

  • فسخ قرارداد

شما می توانید نکاتی مرتبط با امکان فسخ قرارداد خرید ملک را در این قسمت ذکر کنید.

  • هزینه ثبت سند

این قسمت قرارداد مشخص می کند که شما تا چه مقدار مالیات باید بابت خرید ملک پرداخت کنید.

  • حاشیه‌ نویسی

هر گونه اطلاعات اضافه در زمینه خرید ملک را طرفین می توانند در این قسمت وارد کنند.

  • آدرس طرفین معامله

آدرسی که در این قسمت از سایت ذکر می شود باید کاملا دقیق باشد، تمامی اسناد و مدارک با توجه به این آدرس برای طرفین ارسال می شود.

  • حل اختلاف

در مواردی که هر یک از طرفین خرید ملک در قبرس شمالی، اختلافی دارند، می توانند در این قسمت قرارداد آن را ذکر کنند.

  • امضا

در نهایت پس از پرکردن تمامی موارد ذکر شده در بالا، باید طرفین برای رسمیت بخشیدن به قرارداد آن را امضا کنند.

مراحل خرید ملک تا دریافت قرارداد را با مبین فیروزبخش طی کنید

با عقد قرارداد خرید ملک زیر نظر مبین فیروزبخش، می توانید از مسائل و مشکلات حقوقی در آینده، تا حد بسیار زیای جلوگیری کنید. تمامی پروژه هایی که توسط مبین فیروزبخش در این وب سایت خدمت شما عزیزان معرفی می شود، توسط شرکت های معتبر سازندگان ملکی، ساخته شده اند. برای این که بتوانید یک سرمایه گذراری مطمئن و پرسود داشته باشید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *