خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی

امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی

مقدمه

در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی نسبت به گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته اند. سرمایه گذاران خارجی بسیار زیادی علاقه مند به خرید ملک و تاسیس یک شرکت در قبرس هستند. برای اطلاع از امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی در قدم اول باید مشخص کنید هدف شما از مهاجرت به قبرس شمالی چیست؟ آیا قصد گذراندن چند روز تعطیلات خود در سال را دارید، یا قصد دارید تا به صورت دائم در قبرس شمالی زندگی کنید؟ آیا قصد مهاجرت به قبرس به تنهایی را دارید، یا تمایل دارید اقامت سایر اعضای خانواده خود را نیز دریافت کنید؟

اگر با این دسته از پرسش ها مواجهه شدید و درباره قوانین حاکم بر قبرس برای مهاجرت و دریافت اقامت قبرس شمالی اطلاعاتی ندارید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به یک موسسه مهاجرت برای دریافت مشاوره تخصصی، مراجعه کنید. مبین فیرزوبخش با ارائه خدمات خرید ملک در قبرس شمالی با اقساط بلند مدت به مشتریان عزیز خود، می تواند به آن ها کمک کند تا با بررسی تمامی جوامع بتوانند درست ترین انتخاب را داشته باشند. در صورتی که هر گونه سوال در این زمینه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. در این مقاله ما قصد داریم درباره مزایا و امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی به صورت مفصل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی

اگر قصد دارید به صورت دائم در قبرس شمالی زندگی کنید، بسیار مهم است بتوانید در بهترین منطقه قبرس که دسترسی خوبی به مراکز خرید، بیمارستان، مدارس دارند را انتخاب کرده و در آن سرمایه سرمایه گذاری کنید. برای خرید ویلا، پنت هاوس، سوئیت و خرید آپارتمان در قبرس شمالی بهتر است در قدم اول میزان بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید متناسب با آن بهترین پروژه پیش فروش یا آماده را انتخاب کنید. امروزه با توجه به قوانینی که در قبرس حاکم است، امتیازات متعددی برای خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی، تعریف شده است.

از جمله مهمترین امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی می توان به کم بودن مالیات، خرید و فروش ملک با پوند انگلستان، وجود دانشگاه های معتبر، شرایط آب و هوایی مناسب، دسترسی به قاره های مختلف و غیره اشاره کرد. در ادامه درباره هر یک از این مواد به صورت مفصل توضیح می دهیم:

کم بودن مالیات برای کسب و کارها

در قبرس شمالی بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، افراد خارجی برای خرید ملک، مالیات بسیار کمی را پرداخت می کنند. سیاست های مالیاتی که دولت قبرس مشخص کرده است، باعث رشد کسب و کارهای متعددی در قبرس شده است. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی می توان به پرداخت یکسان مالیات برای افراد خارجی و بومی های قبرس اشاره کرد.

کم بودن مالیات برای کسب و کارها

شما عزیزان می توانید ملک و زمین مد نظر خود را در قبرس که دارای سند مالکیت است را خریداری کرده و سپس به صورت سالیانه مالیات خود را پرداخت کنید. با توجه به نرخ پایین مالیات در قبرس شاید برای شما تصمیم گیری درباره این که آپارتمان یا خانه های ویلایی را برای خرید انتخاب کنید، دشوار باشد. در چنین شرایط می توانید به موسسه های مهاجرت مراجعه کرده و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

وجود دانشگاه و کالج های معتبر

افراد خارجی می توانند با خرید ملک در قبرس شمالی علاوه بر سرمایه گذارای، از مزایای تحصیل در قبرس نیز استفاده کنند. وجود دانشگاه و کالج های معتبر برای تمامی افراد در رده سنی متفاوت باعث شده است تا قبرس گزینه بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل فرزندان شما باشد. توجه به این نکته الزامی می باشد که امکان اخذ اقامت برای سایر اعضای خانواده از طریق تحصیل فرزند، وجود دارد.

وجود دانشگاه و کالج های معتبر در قبرس

برای اطلاع از شرایط مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی در دانشگاه و کالج های معتبر، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرایط آب و هوایی مناسب

شرایط آب و هوایی مناسب در قبرس شمالی، باعث شده است تا هرساله گردشگران زیادی به این قبرس سفر کنند. شما می توانید با خرید ملک در قبرس علاوه بر سرمایه گذاری برای آینده خود، از طبیعت بکر و زیبای قبرس نیز نهایت استفاده را ببرید.

شرایط آب و هوایی مناسب

مقاله پیشنهادی : درباره قبرس شمالی

امتیازات مثبت برای دریافت اقامت

یکی از مهمترین امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی، دریافت آسان اقامت قبرس می باشد. شما عزیزان می توانید با سرمایه گذاری در پروژه های آماده و پیش فروش قبرس، اقامت قبرس را دریافت کنید.

دسترسی به قاره های مختلف جهان

دسترسی قبرس به سایر قاره های مختلف جهان از جمله اروپا، آسیا، آفریقا باعث شده است تا قبرس شمالی به یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

افراد خارجی مجاز به خرید چند ملک و زمین در قبرس هستند؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که به عنوان یک فرد غیرقبرسی مجاز هستید تا چه تعداد ملک در قبرس را خریداری کنید؟ در جواب این پرسش می توان گفت افراد غیرخارجی مجاز هستند تا تنها 3 ملک با مساحت حداکثر یک و نیم هکتار را در قبرس شمالی خریداری کنید. با توجه به این که قوانین حاکم در قبرس همواره در حال تغییر می باشد، به شما عزیزان توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق تر از شرایط خریداری تعداد املاک توسط افراد خارجی در قبرس، سوالات خود را از موسسه های مهاجرتی بپرسید.

افراد خارجی مجاز به خرید چند ملک و زمین در قبرس هستند؟

سخن پایانی درباره شرایط خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی

رشد سالیانه سرمایه گذاری در قبرس شمالی و تعداد پروژه های متعدد آماده و پیش فروش در قبرس، باعث شده است تا امروزه تقاضا برای خرید ملک در قبرس روز به روز افزایش یابد. یکی از مهمترین امتیازات خرید ملک در قبرس شمالی برای افراد خارجی، امکان پرداخت هزینه ها به صورت اقساط بلند مدت می باشد. با خرید ملک در قبرس به صورت نقدی و اقساطی می توانید به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنید. پس از طی کردن تمامی مراحل خرید ملک، شما عزیزان می توانید ملک خود را در قبرس نیز اجاره دهید.

جاذبه های توریستی بسیار زیادی در قبرس وجود دارد، این امر باعث می شود تا تعداد زیادی مسافر علاقه مند به گذراندن تعطیلات خود را در قبرس داشته باشند. با خرید ملک در قبرس می توانید آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *