مهاجرت به قبرس شمالی برای دوران بازنشستگی

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای دوران بازنشستگی چیست؟

مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان یک فرصت استثنایی است و می تواند دنیایی پر از آرامش و رفاه را برایشان به ارمغان بیاورد! این یک ادعا نیست و دلایل زیادی برای اثبات آن وجود دارد. اقامت در قبرس شمالی در یک منطقه خوب می تواند مزایای بسیاری را برای همه بازنشستگان فرآهم کند.

هر کسی رویایی برای دوران بازنشستگی خود دارد، مهم نیست در کجای دنیا باشد. در حالی که برخی از مردم آرزوی سفر به دور دنیا را دارند، عده دیگر می خواهند در یک شهر ساحلی آرام ساکن شوند و در آنجا به زندگی خود ادامه دهند. انجام کارهای آرامش دهنده مانند پیاده روی روزانه، باغبانی و گل کاری، پرداختن به کارهای هنری، تنها گوشه ای از فعالیت های مورد علاقه بازنشستگان است.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا قبرس شمالی برای دوران بازنشستگی، یک انتخاب عالی است و می تواند رویاهای بازنشستگی شما را برآورده کند.

دلایل مهاجرت به قبرس شمالی برای دوران بازنشستگی

همه کسانی که سال های زیادی را کار کرده اند، رویای یک بازنشستگی آرام و راحت را در سر می پرورانند. به خصوص اکثریت افرادی که در شهرهای شلوغ زندگی می کنند، تمایل دارند در دوران بازنشستگی خود، وقتشان را در یک شهر ساحلی آرام بگذرانند.

قبرس شمالی با فراهم کردن شرایط مناسب برای رسیدن به این رویای شیرین، یکی از بهترین کشورهایی است که شرایط عالی را هم برای تعطیلات و هم برای زندگی بازنشستگان فراهم می سازد.

مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان! این یک رویا است که می تواند به واقعیت تبدیل شود!

بیایید درباره مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان و شرایط زندگی در این منطقه، بیشتر صحبت کنیم.

شرایط زندگی در قبرس شمالی برای دوران بازنشستگی

قبرس شمالی به دلیل داشتن آب و هوای گرم خود شهرت یافته است. در کنار آب و هوای دلپذیر شهرهای این کشور جزیره ای، هزینه های پایین زندگی در قبرس، آن را به مناسب ترین انتخاب برای بازنشستگان تبدیل نموده است؛ همان افرادی که می خواهند از زندگی آرام لذت ببرند!

مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان، بسیار ایده آل است؛ در شهرهای این منطقه، خبری از جرم و جنایت نیست و امنیت به طور کامل وجود دارد. شهرهای کوچک‌تر، محیط دنج تری را برای اقامت دوران بازنشستگی فرآهم می کنند؛ این شهرها اغلب جمعیت کمتری دارند.

به همین دلیل است که وقتی افراد میانسال برای مشاوره سرمایه گذاری در یک کشور خارجی به ما مراجعه می کنند و هدف آنها زندگی آرام در دوران بازنشستگی است، ما به آنها مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک را پینشهاد می دهیم.

جالب است بدانید علاوه بر ایرانی ها، تعداد بازنشستگانی که اقامت در قبرس را انتخاب می کنند، به خصوص در میان شهروندان اروپای شمالی، بسیار زیاد است.

سهولت خرید خانه در قبرس شمالی برای بازنشستگان

مهاجرت به قبرس برای بازنشستگان

مهاجرت به قبرس برای بازنشستگان

داشتن خانه در قبرس شمالی و اجازه اقامت آسان، بزرگ ترین مزیت برای زندگی تمامی بازنشستگان عزیز است. اگر جزو این دسته از افراد هستید می توانید به آسانی این رویای خود را محقق کنید. پیدا کردن یک خانه سنتی شیک، یا ویلای لوکس با قیمت مناسب، آن هم در بهترین شهرهای قبرس شمالی کار سختی نیست! در قبرس شمالی، امکانات بسیاری برای بازنشستگان و همه کسانی که می خواهند صاحب خانه شوند، فراهم است.

قیمت خانه در مراکز شهری، یعنی جایی که به شما امکان می دهد در نزدیکی بیمارستان های بزرگ خصوصی و دولتی، مراکز خرید و امکانات تفریحی و … باشید، کاملاً مقرون به صرفه است. اگر کمی دورتر از شهر، ویلایی نزدیک به دریا می خواهید بخرید، قیمت ها تفاوت چندانی با هم ندارند.

علاوه بر این، با تصمیم گیری برای خرید خانه در قبرس شمالی می توانید به راحتی اجازه اقامت نیز دریافت کنید.

مهم ترین مزیت خرید ویلا برای بازنشستگان، در قبرس شمالی

عده ای از بازنشستگان وقتی برای مهاجرت به قبرس شمالی برنامه ریزی می کنند، اغلب به دنبال یک ویلا هستند که محوطه باغ کوچک یا حیاط اختصاصی را برایشان داشته باشد. این یک مزیت بزرگ است!

به عنوان صاحب ویلا در قبرس، این افراد تمایل دارند به کاشت سبزیجات و درختان میوه در باغ خود مشغول باشند، و محصولات خانگی خود را پرورش دهند! با خرید یک ویلای ساحلی، نزدیک به دریا همچنین می توانند ساعت ها به ماهیگیری یا شنا مشغول باشند، به راحتی به دریا برسند و از دوران بازنشستگی خود نهایت لذت را ببرند!

در یک کلام، مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان، انتخابی منحصر به فرد و استثنایی است.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان

مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی

  • قبرس شمالی یکی از امن ترین کشورها است. اکثر مردم محلی، مطمئن هستند که لازم نیست درب منازل خود را قفل کنند!
  • قبرس شمالی رتبه 64 را در شاخص شادی نزد سازمان ملل دارد.
  • قیمت خانه در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه است. بازنشستگان می توانند به راحتی صاحب خانه یا ویلای شیک شوند.
  • شاخص کیفیت هوا در قبرس شمالی، بالا است و آب های دریایی نیز بسیار پاک هستند؛ همین عوامل از مهترین دلایل مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان به شمار می روند.
  • بازنشستگان به راحتی می توانند با خرید خانه در قبرس شمالی، اجازه اقامت دریافت کنند. همچنین اجازه اقامت طولانی مدت به آنها امکان می دهد شهروندی قبرس را نیز دریافت نمایند.
  • بازنشستگان عزیز می توانند با خرید بیش از یک ملک، درآمد غیرفعال کسب نمایند. برای این نوع سرمایه گذاری بهتر است با یک وکیل مهاجرتی به قبرس شمالی مشورت کنید.
  • مردم قبرس شمالی بسیار مهمان نواز و صمیمی هستند. پس می توانید به راحتی با آنها ارتباط دوستانه برقرار سازید.
  • سفر به قبرس شمالی بسیار آسان است، بنابراین بستگان شما می توانند به راحتی نزد شما بیایند.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای بازنشستگان به این موارد محدود نمی شود. اگر قصد اقامت در قبرس و تحقق رویاهای دوران بازنشستگی خود را دارید، می توانید لیست خانه های فروشی قبرس شمالی را از طریق تماس با کارشناسان ما بررسی نمایید.

سبک زندگی در قبرس شمالی برای بازنشستگان

سبک زندگی در شهرهای قبرس شمالی، بسیار آرام و راحت است. هم آب و هوای دلپذیر وجود دارد و هم تنوع غذاها واقعاً عالی است. کسانی که برای بازنشستگی خود به فکر مهاجرت به قبرس شمالی هستند، به زودی به این شیوه زندگی آرام عادت می کنند و به آن علاقه مند می شوند.

هزینه زندگی در قبرس شمالی، در شهرها و روستاها متفاوت است. هزینه های زندگی در قبرس شمالی حدود 10 درصد ارزان تر از انگلستان است. به عنوان مثال، مبلغ قبض کل آب و برق یک آپارتمان 85 متر مربعی حدود 175 یورو در ماه خواهد بود.

کرایه تاکسی در این کشور، حدود 5.00 یورو و 1.15 یورو در هر کیلومتر کاهش داشته است. یک بطری نیم لیتری نوشیدنی محلی حدود 1.35 یورو، یک لیتر شیر، 1.50 یورو و وعده های غذایی رستوران از حدود 14.00 یورو می باشد.

ملاحظه می کنید که قبرس شمالی، فرصت های بی نظیری را برای همه بازنشستگان فرآهم می کند. قبل از هر اقدامی، پیشنهاد می کنیم مشورتی با کارشناسان ما داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *